3 X CARTEA ROMANEASCA

  • Recomandă articolul
Cartea Romaneasca revine in forta in aceasta toamna cu un look diferit, cu titluri si colectii noi si cu obiective suplimentare de indeplinit, pe linga cele deja cunoscute ca fiind asociate brand-ului CR. „Promovarea scrisului romanesc“ inseamna, in aceasta formula inedita, atit promovarea scriitorilor deja consacrati, cit si sprijinirea celor tineri in cadrul mai multor programe alternative care includ, alaturi de editarea eleganta a unor volume de proza, poezie si eseu, o serie de lansari informale si de manifestari ingenioase menite sa popularizeze literatura romana, un concurs de debut s.a. Prestigioasa editura si-a facut un nume in perioada comunista, mai ales sub conducerea lui Marin Preda, dar a disparut din peisajul postrevolutionar din cauza lipsei unei strategii manageriale solide care sa produca o sincronizare rapida cu realitatile momentului si cerintele pietei. In mai 2005, Cartea Romaneasca a fost preluata in administrare de catre Editura Polirom, care s-a angajat, conform protocolului incheiat cu Uniunea Scriitorilor, sa „asigure administrarea Editurii Cartea Romaneasca, precum si resursele financiare necesare pentru desfasurarea activitatii editoriale a acesteia“. Pe 13 octombrie a.c. s-a desfasurat conferinta de presa prilejuita de lansarea editurii sub aceasta noua si mult mai proaspata imagine, moment in care cei trei membri ai Consiliului […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }