INFO media
- 09-09-2003
- Nr. 185
-
Observator Cultural
- Informaţii
- 0 Comentarii
– „Ziua face lumina“. Miercuri seara, in cadrul unei reuniuni mondene desfasurate la Hotelul Marriott din Bucuresti, cotidianul Ziua si-a lansat noul slogan: „Ziua face lumina“. Cu acest prilej, Sorin Rosca-Stanescu, directorul gazetei, a declarat ca Ziua „isi consolideaza identitatea in peisajul mediatic romanesc“ printr-o „reasezare de identitate“ ca ziar care „ofera cea mai larga paleta de opinii si voci“. A fost anuntata si o noua formula grafica a cunoscutului cotidian. „Ziua face lumina“ va fi de-acum incolo sloganul comercial, adaugat mai vechiului slogan editorial, care se mentine: „Siguranta cetateanului mai presus decit securitatea statului“. – Ovidiu Tender – spre un post de televiziune? Dupa cum am mai informat, va incepe curind sa emita noul post de televiziune National TV al fratilor Micula, cunoscuti oameni de afaceri, proprietari ai trustului European Drinks. Si alti colegi ai lor, controversati cu totii in diverse momente ale carierelor lor „postdecembriste“, au investit in mass-media, cu precadere in „audiovizual“: Dan Voiculescu, fratii Paunescu s.a.m.d. Saptamina trecuta, Evenimentul zilei a aflat ca si Ovidiu Tender e in cautarea unui post de televiziune. In editia de vineri, 5 septembrie, a ziarului, sub titlul Tender, in cautarea unui trust media, sint publicate doua interviuri pe aceasta tema, […]