O istorie ilustrata a publicitatii romanesti de Marian Petcu

  • Recomandă articolul
La Editura Tritonic a aparut recent un instructiv (si atractiv) volum semnat de Marian Petcu, conferentiar universitar la Catedra de Antropologie Culturala si Comunicare a Universitatii din Bucuresti: O istorie ilustrata a publicitatii romanesti. Intr-un stil informativ si agreabil, lucrarea ofera o prezentare succinta – uneori, poate, prea succinta – a istoriei premoderne si moderne a „sufletului comertului“ de la noi (capitolele La inceput au fost negustorii, Debutul „anunciurilor“, Liberalism si comert, Luxul sau concurenta prin consum), „panorameaza“ Publicatiile de specialitate, prezinta Agentiile de publicitate, trece in revista Mesaje si contexte, Secvente publicitare… O atractie speciala o constituie bogatele ilustratii – „cronograme“ in sepia ale unor publicatii „de epoca“ specializate in publicitate si reclama – ale agentiilor de publicitate etc.; o sectiune expresiva prin explorarea imaginarului publicitar al istoriei noastre moderne.
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }