Kculture a lansat proiectul „Sustinator al Culturii Romanesti”

  • Recomandă articolul

 

Kculture a lansat cea mai noua initiava a sa, proiectul  original „Sustinator al Culturii Romanesti”, sambata, 18 iunie, in cadrul Festivalului International de Teatru de la Sibiu. Lansarea proiectului a avut loc in cadrul dezbaterii Comunicarea evenimentelor culturale si Comunicarea prin cultura, sustinuta de Oltea Zambori partener  PR Beta si Tiberiu Mercurian, fondatorul kculture.

Sustinator al culturii Logo

Proiectul „Sustinator al Culturii Romanesti” isi propune sa recunoasca si sa promoveze companii sau initiative ale mediului privat care comunica imaginea de brand prin evenimente culturale sau sprijina prin mijloace proprii evenimentele artistice, sustinand in acest mod dezvoltarea miscarii artistice din Romania.

„Sustinator al Culturii Romanesti”  este o disctinctie pe care o vom acorda anual companiilor care sustin prin actiunile lor cultura si mediul artistic romanesc. Vom avea un juriu format din oameni exceptionali, in rindul caruia vor fi prezenti reprezentanti ai mediului artistic si al celui de afaceri. Pana in prezent au raspuns afirmativ la propunerea de a fi membru in acest juriu in 2016 doamna Gilda Lazar- Corporate Affairs Director JT International  si domnul Constantin Chiriac, director al Festivalului International de Teatru de la Sibiu, urmand ca pana la finele lunii august juriul sa fie completat cu inca patru personalitati”, a declarat Tiberiu Mercurian, initiatorul proiectului.

Juriul va delibera in baza unor propuneri venite din randul organizatorilor de evenimente  artistice sau in baza depunerii unei candidaturi venita din partea mediului privat. Inregistrarea propunerilor se va face pana la data de 30 Septembrie, urmand ca distinctia „Sustinator al Culturii Romanesti” sa fie acordata in cadrul Conferintei de marketing cultural,organizata  in acest an la data de 20 octombrie, a adaugat Mercurian.

radubadoiu_mediahub-7955

Identitatea vizuala a proiectului este realizata de Veniamin Micu-Minoo, creativ care si-a pus amprenta pe multe branduri comerciale si nu numai in ultimii 15 ani.

Despre kculture

kculture este un pionier al marketingului cultural in Romania. Kculture este un brand de marketing cultural care isi desfasoara activitatea la granita celor doua universuri aparent diferite: cel cultural si cel de business. kculture a aparut firesc pe un nivel de dezvoltare al consumatorului de act cultural si pe nevoia brandurilor comerciale de a comunica catre acest public din ce in ce mai sofisticat.

 

object(WP_Term)#13047 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }