GAMES. Asteptari frustrate si surprize in timp real

  • Recomandă articolul
In ceea ce priveste jocurile video, anul 2000 a fost destul de sarac in aparitii-eveniment. Presa de specialitate nu a incetat sa se lamenteze de intirzierile din ce in ce mai mari pe care producatorii de la Blizzard si Lionhead le anunta periodic pentru proiectele aflate in lucru – Warcraft III si respectiv Black & White. Ambele megaproductii anuntate cu surle si trimbite au creat o adevarata isterie in rindul jucatorilor si al presei. Multi s-au grabit sa le declare jocurile anului insa nesansa sau acribia exagerata a celor doua companii americane a facut ca datele de lansare sa fie impinse spre mijlocul anului viitor. Dupa principiul „tace si face“, ignorind zarva iscata in jurul celor doua productii de mai sus, companiile Westwood si germanii de la CDV au dat pietei doua jocuri care isi disputa in acest moment titlul de „jocul anului“. Este vorba de Command & Conquer Red Alert 2 si Sudden Strike. Ambele jocuri isi disputa acelasi sector al pietei, pe cel al impatimitilor de strategie in timp real. Estimam deci ca lupta va fi crincena. Oricum, la capitolul vinzari ambele jocuri, lansate de curind, intr-un moment de relativ vid editorial, se pot lauda deja cu aproape […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }