MICUL ECRAN. A ruginit frunza din vii…

  • Recomandă articolul
Am scris cu ceva timp in urma despre bronzul obtinut cu ajutorul televizorului in vara asta, despre productiile muzicale indoielnice, dar atit de estivale, cit si despre oferta saracacioasa a posturilor noastre de televiziune din zilele cind caldura a luat-o razna. Asadar, dupa o vacanta, speram mai reusita in realitate decit pe ecranul televizorului, septembrie anunta grile noi, cu filme si emisiuni de tot felul, care de care mai incitante. Schimbarea la fata a posturilor de televiziune s-a facut simtita, in primul rind, prin campaniile de relansare a imaginii posturilor, dar si prin cele de promovare a noilor grile de programe. Antena 1 a mentinut sloganul „mereu aproape“, iar campania noii grile a fost construita pe ideea de implicare totala – „traieste cu adevarat“ –, care sa completeze mesajul de baza al postului. PRO TV, dupa ce a fost „numai unul“, si-a schimbat si el sloganul, devenind din aceasta toamna „tot ce vrei“. Asa ca, inainte de a viziona ce vor oferi grilele de toamna in materie de emisiuni, e bine sa analizam putin felul in care ne sint prezentate noutatile si ne sint anuntate schimbarile. Promo-urile Antenei 1 sint, in noua formula, mult mai dinamice si incearca structurarea mesajului […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }