GAMES. Jocurile online

  • Recomandă articolul
Evolutia tehnologiei IT si dezvoltarea retelelor de calculatoare a insemnat foarte mult pentru industria jocurilor video. Introducerea posibilitatii de a infrunta parteneri umani este un pas enorm in evitarea monotoniei si a previzibilitatii jocului cu inteligenta artificiala (A.I.). Astazi, un joc care nu are o solida sectiune multiplayer nu poate avea o cariera de lunga durata. Tendinta ultimilor ani este de dezvoltare a sectiunii multiplayer, chiar in detrimentul celei de single player. Astfel, nou aparutul Quake 3 Arena, spre deosebire de precedentele parti, nu are propriu-zis o sectiune single player, aceasta fiind in fapt un practice pentru jocul in retea. In general, jocul in single player difera radical de cel in multiplayer, pentru acesta din urma jucatorul avind nevoie de mult mai multa imaginatie si dexteritate decit pentru a invinge algoritmii A.I.-ului. Implementarea optiunii de multiplayer a mers in paralel cu dezvoltarea retelelor de calculatoare, un nou tip de joc nascindu-se o data cu aparitia giganticei retele care este Internetul. Mari companii producatoare de jocuri video s-au scindat in doua sectiuni: una care produce jocuri clasice si a doua specializata in jocuri online, productii care ruleaza numai pe Internet. Primele tentative de astfel de jocuri dateaza de la mijlocul anilor […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }