DESIGN. Mama, de ce programul de la National arata ca o reclama de sapun? (II)
- 16-05-2000
- Nr. 12
-
Vlad A. ARGHIR
- Rubrici
- 0 Comentarii
II – Bulandra – sine studio… Caietul pentru Turandot*, mai recent decit acela pentru Zoon Erotikon, e tot atit de lipsit de un concept coerent. Cele doua au proportia dar nu si formatul in comun. Sigla teatrului nu si-a pastrat locul, elementele copertii I si IV sint altele: identificarea „emitatorului“, un factor esential in tipariturile de acest gen, e neclara. Selectia si ordinea textelor sint altele: „Distributia“ si „echipa de proiect“ pe prima pagina dubla, apoi un „Argument“ al Catalinei Buzoianu, biografia lui Carlo Gozzi sub titlul vioi: „Cine a fost Carlo Gozzi?“ care ezita redactional intre lista, text cursiv, istorie si recenzie; putina teorie literara: o pagina dubla cu citate din Stefan Augustin Doinas si din Ileana Berlogea, alta cu fragmente din de Sanctis, inca una cu un citat din Edward Behr, toate fara indicarea exacta a sursei; apoi o biografie inutil de lunga a Catalinei Buzoianu; cite o pagina de biografie pentru scenograf, pentru autorul muzicii si pentru coregraf. In fine, ilustrate pina la sfirsit tot cu fotografii din spectacol, trei pagini (una in plus fata de caietul precedent) cu solicitarea, si mai complicata, de sponsorizari – sub titlul fara legatura: „Uniunea Teatrelor din Europa“ si lista spectacolelor […]