Contrapagina Padurii din frumoasa adormita

  • Recomandă articolul
Deschisa din 4 aprilie la Caminul Artei (etaj), expozitia Padurea din frumoasa adormita nu este o simpla expozitie de grup, asa cum s-ar putea crede. Proiectul pe care criticul de arta Aurelia Mocanu mi-l anunta inca de la sfirsitul anului trecut marcheaza debutul unui program expozitional mai amplu, cu etape distincte, prin care salile bucurestene ale Uniunii Artistilor Plastici ingaduie, in sfirsit, sa rupa monotonia prezentarilor asumate si consumate doar de catre artisti. Si iata ca, printre toate celelalte rezervari de spatii, criticul de arta are acum posibilitatea sa sara si dincolo de Atelier 35, sa provoace pentru o tema sau o idee si artisti din generatii diferite si sa lase de inteles ca intrarea intr-o sala de expunere are regulile si secretele ei, dincolo de inventarul lucrarilor si de problemele panotarii. Iar in acest caz, curatorul a dat dovada de spirit comunicational, fara de care promovarea expozitiei ar fi ramas din nou pe seama zvonisticii aleatorii din breasla. Afinitati efective, titlul volumului din 1990 al lui Serban Foarta, din care a fost sustrasa „frumoasa adormita“, poate servi minunat drept cheie de descifrare a punerii impreuna a celor 14 artisti din diverse generatii si din medii de expresie plastica diferite. […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }