CULTURA IMAGINII. Brandul de tara cu a sau cu e ?
- 30-06-2005
- Nr. 275
-
Bogdan HRIB
- Rubrici
- 0 Comentarii
Un baiat de cartier zice ca isi arata brandul referindu-se, dupa intelegerea mea, la bicepsii bine dezvoltati. Nu mi-am permis sa-l intreb pe acel tinar domn daca pronunta mai sus mentionatul cuvint cu a pentru ca vine din germana pe filiera militara (aruncator de branduri) sau pe filiera anglo-americana cu sens de marca, imagine si altele asemenea. Si totusi in ultima perioada ne tot chinuim sa definim „brandul de tara“. Ce vrem noi sa ne reprezinte, ce am vrea noi ca ei sa creada ca ne reprezinta sau ceea ce ar vrea ei sa creada ca ne reprezinta. Expresii precum Roumanie – un pays a reecrire, folosita cu succes la Salonul de carte Paris 2005 sau Rebranding Romania auzita prin medii publicitar-comunicationale ne bintuie mintile chinuite de inundatii, ostatici, leul nou si comunitatea de informatii. Din fericire sau nu, toate acestea fac parte din imaginea Romaniei, alaturi de gropi, exorcizari criminale sau ursii gunoieri din Brasov. Toate acestea au facut deliciul presei internationale. Si totusi… – Strada Copilariei La 14 iunie, la World Trade Center, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice a sarbatorit un deceniu de existenta. Ar fi ramas un simplu eveniment monden daca distinsii invitati nu ar […]