Problema IIFF-ului: absenta unui concept ordonator

  • Recomandă articolul
Ce semnalari ati dori/accepta sa faceti, in folosul celui dintii festival de film profesionist din Romania – IIFF Anonimul – in care competitia a trecut pe primul plan si se desfasoara pentru toate categoriile de productii? Ce impresie v-a facut preselectia pentru sectiunea „Lungmetraje de fictiune“? Evident, oricare dintre noi ar fi facut-o altfel – daca despre asta e vorba. Si, ca sa zic asa, este: problema festivalului pare a fi faptul ca nu poti identifica un concept ordonator clar, iar aceasta este un rezultat al gusturilor (inevitabil diferite) ale selectionerilor… In general – pentru ca selectia este facuta, totusi, de profesionisti –, filmele au fost bune; exista unul singur pe care eu, personal, nu l-as fi inclus (cel italienesc). Altul (cel al lui Vinterberg, Dear Wendy) este mai curind notoriu pentru faptul ca a fost respins din sectiunile competitive ale tuturor marilor festivaluri la care a fost trimis – ceea ce spune multe despre valoarea lui! –, dar, ca intotdeauna, si acesta si-a avut fanii lui.–, dar, ca intotdeauna, si acesta si-a avut fanii lui. Cit priveste filmul thailandez – eu il vazusem deja la Cannes, nu m-a convins (spre deosebire de precedentul film al lui Weerasethakul, Blissfully Yours), […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }