BIFURCATII. La ce (mai) e buna scoala?

  • Recomandă articolul
Pe forumul Facultatii de matematica si Informatica (http://fmi.unibuc.ro/forum/) se poarta, de luni bune, o destul de aprinsa discutie despre (in)utilitatea materiilor predate in facultate, in special informaticienilor, discutie la care participa studenti si profesori. Chiar daca dezbaterile de pe forum sint circumscrise destul de strict matematicii si informaticii, cred ca merita sa starui asupra lor, si problema si concluziile eventuale interesind, de fapt, mai multa lume. Lasind la o parte nemultumirile studentilor legate de actul predarii in sine, de multe ori justificate, controversa majora se refera la tipul de informatie care este livrata. Sint unii, destul de numerosi, care cred ca se face inutil de multa si complicata teorie care nu-i ajuta cu nimic in viitoarea lor profesie. Altii accepta, macar ca pe un rau necesar, ca e nevoie de teorie. Primii stiu deja o multime de lucruri practice despre calculatoare, uneori mai multe decit profesorii lor, vor sa devina programatori si sint siguri ca (aproape) nimic din ce invata in facultate nu le va fi de folos la firma X care, oricum, ii angajeaza, si nu pe bani putini, chiar si din anul I de facultate. Cei din grupa a doua, mai putin vocali, admit principiul general ca practica […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }