FILM. Contraofensiva nulitatilor acaparatoare

Dupa Azucena si Pacala 2, inca o catastrofa: Margo

  • Recomandă articolul
Ioan Carmazan, un cineast terminat Dupa ce a lipsit 12 ani de pe marile ecrane, regizorul Ioan Carmazan a avut nu mai putin de trei premiere in ultimii trei ani – performanta egalata, in cinematografia noastra postcomunista, doar de Mircea Daneliuc. Carmazan se afla, am putea conchide, in plina efervescenta creatoare: a tacut prea mult, iar acum nu-i mai ajunge pelicula pentru tot ce are de spus. Si totusi, ce (mai) are de spus acest cineast? – Trei catastrofe si „doua Romanii“ Lansat cu surle si trimbite de catre producatorii si distribuitorii de la MediaPRO, ca un posibil „Pretty Woman de Romania“ (afirmatie extrasa dintr-o publicatie a trustului amintit), Margo, cel mai recent film semnat de Carmazan, este o crunta dezamagire pentru toti cei care isi mai puneau oarece sperante in talentul sau macar in discernamintul regizorului. Marturisesc ca asteptarile mele au fost pe deplin confirmate: dupa doua catastrofe, era normal sa urmeze si a treia. Prin Margo, Carmazan a incercat sa faca un film la persoana intii, cum o dovedesc si titlul, si artificiul metatextual, deloc original, al inzestrarii personajului titular cu o camera digitala, cu care filmeaza lumea din jurul ei. Margo (Cristina Cioran) este o fata de […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }