Un teatru nu doar pentru copii

  • Recomandă articolul
Teatrul de animatie – un gen pe nedrept neglijat adeseori. Cu atit mai putin este cazul acum, cind manifestari de tinuta i-au pus in evidenta valente si forme. Festivaluri precum Povesti pentru copii si oameni mari, din octombrie, de la Alba Iulia, cel din noiembrie de la Teatrul Puck din Cluj si cel abia consumat, Bucurii pentru copii. Spectacole de colectie, organizat de Teatrul Tandarica din Bucuresti, au lasat ecouri puternice. Fiecare dintre ele a fost inca o ocazie de evaluare a starii actuale si a directiilor spre care se indreapta miscarea de animatie. Discutii informale, preocupari si chiar un colocviu in toata regula au incercat sa precizeze aceste lucruri. Momentul pare oportun pentru a readuce chestiunea in atentie, odata cu noul val de directori proaspat instalati la Arad, Cluj, Constanta, Craiova, Ploiesti, care se alatura celor cu state vechi in functie, dar si cu schimbarea de statut – din sectii ale teatrelor de drama in institutii independente – a teatrelor de papusi din Constanta sau Ploiesti, de pilda. In aceste conditii, se mai poate vorbi despre o trasatura comuna la nivel managerial? Probabil ca da. Se pot face afirmatii cu grad mare de acoperire si marja destul de mica […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }