Premiile publicului s-au decis pe blog
- 08-02-2007
- Nr. 362
-
Ovidiu DRĂGHIA
- MULTIMEDIA
- 0 Comentarii
Revista Observator cultural a mai facut un pas in new media. Dupa cum stiti deja, de o saptamina avem un blog care a demarat in forta cu articole ale redactorilor revistei. De asemenea, in doar sapte zile am strins circa 200 de comentarii la textele postate pe blog. insa blog-ul a fost si calea prin care publicul a putut vota pentru a decide trofeul sau in cadrul Premiilor Observator cultural. Sondajul on-line a fost o premiera pentru noi, la fel cum si blog-ul este o premiera, iar numarul mare de voturi si de comentarii adunate intr-un timp asa de scurt ne-au aratat ca era nevoie de o astfel de initiativa. Cum s-a ajuns la un blog Observator cultural? – Inter_activitatile Internetului Prima faza a Internetului a exclus interactivitatea. Site-urile erau construite de cunoscatori intr-ale programarii, iar alti cunoscatori adaugau continut. Internautii citeau/priveau informatia fara a putea reactiona la aceasta. Au aparut apoi listele de discutii si forumurile care au umplut nevoia de reactie a taberei pasive, a internautilor care initial doar consumau informatia fara a putea interveni. O alta faza de crestere a interactivitatii consumatorului de informatie a presupus postarea de comentarii la finele articolelor publicate pe Internet. Astfel, se […]