Madvertising

  • Recomandă articolul
Joi, 25 septembrie 2008, la H’Art Gallery a avut loc vernisajul expoziţiei Madvertising semnate de Alec Macri. Ideea de la care au plecat artistul şi organizatorul a fost aceea că, la 18 ani de la căderea comunismului, capitalismul eliberator a învins România. Altfel spus, astăzi consumăm ca să producem şi producem spre a consuma. Pe fondul doritei creşteri a PIB-ului, se instalează nefericirea şi alienarea. Evenimentul „pus în spaţiu“ de galeria din strada Eminescu nu reprezintă ceva la care s-ar putea aştepta în mod obişnuit spectatorul. Pereţii H’Art-ului au rămas de această dată goi. Miza pusă în joc, dincolo de ideea unei expoziţii fără „obiectul artei“, este catalogul, pus în circulaţie sub forma unui ziar de mică publicitate, intitulat Anunţ. Ceea ce (nu) poate fi văzut la H’Art se doreşte o repriză de şoc. „Repriză“ apropo de faptul că, după cum ne-a spus artistul, la fotbal (ca şi la artă) se pricepe tot poporul. Proiectul lui Alec Macri a plecat de la premisa că societatea în care trăim este bazată deopotrivă pe consum şi pe mercantilism, expoziţia dorindu-se (doar) o oglindă a celor afirmate.   Un act de deplină maturitate artistică   Unicul număr al ziarului, apărut şi lansat la […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }