Care este impactul în Germania?

Cîteva întrebări despre „Zilele culturale româneşti în Bazinul Ruhrului“

  • Recomandă articolul
Nu doresc să discut valoarea operelor expuse în Germania, cu ocazia „Zilelor culturale româneşti în Bazinul Ruhrului“, manifestare organizată de Asociaţia „Danubium“ şi de ICR. Comunicatul de presă primit de la ANAID Art Gallery, pe care îl publicăm în această pagină, credem că este lămuritor în privinţa celor doi artişti invitaţi să expună în Germania. Ce ne interesează este impactul acestei manifestări intitulate „Zilele culturale româneşti în Bazinul Ruhrului“. Am să citez dintr-un interviu acordat revistei Observator cultural, în ianuarie 2007, de către remarcabilul artist plastic Ioan Iacob, trăitor în Germania, un pictor foarte bine cotat şi apreciat în Europa: „Galeria este un certificat de valoare. Trebuie să te fereşti foarte mult să expui în galerii de mîna a doua, a treia, a patra, a şaptea. Îţi faci foarte rău dacă expui în galerii subcotate. La Düsseldorf trăiesc patru mii de artişti, la Köln sînt patru mii de artişti, iar în fiecare din aceste oraşe sînt 30-40 de galerii serioase“.   Primul semn de întrebare pe care ni-l punem este legat de locul unde au expus cei doi artişti români: Westfälischen Landesmuseum für Industriekultur Henrichshütte, Hattingen. Este acest spaţiu bine cotat printre galeriile din Germania? Atrage presă şi public? Din […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

Comentarii utilizatori

Comentariile sunt închise.

object(WP_Term)#12884 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }