RoNewMedia 2.0 sau despre Internet şi criză

  • Recomandă articolul
Săptămîna trecută a avut loc a doua ediţie a conferinţelor RoNewMedia. Numărul participanţilor a depăşit, cred, şi cele mai optimiste previziuni, putînd fi văzuţi cei mai importanţi oameni din domeniul Internetului şi invitaţi de marcă din străinătate, precum Marvin Liao – director vînzări Yahoo!. RoNewMedia a avut un program foarte concentrat şi, în premieră, au existat două sesiuni desfăşurate în paralel: o discuţie despre e-commerce şi despre sisteme de plată, o alta despre designul web flexibil. Al doilea eveniment important: decernarea premiilor RoWebDesign care reprezintă spargerea monopolului reprezentat de trofeele Internetics.   Finanţarea afacerii web   Toată lumea a căzut de acord că, lunile următoare ar putea fi dificile şi pentru Internet, din lipsa finanţărilor care afectează toate activităţile economice. După cum arată şi Marius Ghenea, business angel şi preşedinte PCfun, finanţarea unei afaceri on-line era şi pînă la criză o problemă, pentru că băncile erau sceptice faţă de un asemenea business. Însă tot Ghenea afirma că acum este cel mai bun moment să se investească în web, ceea ce el însuşi face. A cumpărat recent două site-uri de e-commerce, unul de brazi de Crăciun şi o florărie on-line. În prezent, singurii care mai investesc în Internet sînt cei care […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }