Studiu de caz. Unde este Yoshimi?
- 04-08-2005
- Nr. 280
-
Mirabela MAHU
- SUPLIMENT
- 0 Comentarii
Dupa un start timid acum trei ani (sponsorizarea calatoriei unor tineri artisti care au primit burse in strainatate), urmat de sustinerea altor initiative, se poate spune ca era momentul potrivit ca Wasteels sa dezvolte un program propriu care sa accentueze inteligent legaturile dintre turism si cultura. „Wasteels Voyages Romania este reprezentanta locala a unui grup de companii prezent in 19 tari europene. Unul din obiectivele noastre este acela de a incuraja tinerii sa calatoreasca in strainatate pentru a descoperi alte culturi, pentru a experimenta noi senzatii sau pentru a-si dezvolta abilitatile lingvistice si in acest sens am produs o serie de oportunitati si oferte unice in special pentru calatoria cu trenul. Fiind la curent cu programele add si prin intermediul lor avind contact cu mai multe grupuri de artisti, mi-am dat seama ca se pot face mult mai multe lucruri pentru a inspira tinerii sa calatoreasca si le-am solicitat o propunere. Asa a aparut where is yoshimi, un program care are mai multe niveluri ce vor deveni vizibile in timp“ – Marian Anton, marketing director Wasteels. Pentru inceput, where is yoshimi este un website care aduna tot felul de experiente ale unor persoane interesante care circula prin Europa, iar anual […]