Am crezut-o pe Lucia!

  • Recomandă articolul
Unul dintre avantajele de a nu scrie „la cald“ despre un eveniment artistic – pe lîngă cîteva importante dezavantaje – este acela că poţi panorama reacțiile apărute deja în presă, fie ea electronică sau tipărită. Dacă după spectacolul cu Văduva Veselă, regizat de Andrei Șerban, observam, nu cu bucurie, o paletă îngustă de opinii, exprimate alminteri în destul de multe articole, acum, după ultima premieră a Operei Naționale București, cu Lucia di Lammermoor în viziunea aceluiași regizor, lucrurile par a sta cu totul altfel. Tonurile de alb și negru – dacă se întîmpla să coexiste în interiorul unei critici a Văduvei – nu erau înconjurate de prea multe tonuri de gri, formîndu-se astfel un climat general al părerilor intransigente față de acel spectacol. În cazul Luciei, tonurile de alb, negru și gri sînt mai numeroase, făcînd – din ce am citit pînă acum – peisajul mult mai colorat. Mi-a plăcut spectacolul. Pentru că nu pot uita locul real al culturii în România acestor ani, orice pledoarie convingătoare și condusă cu profesionalism – menită să reziste în fața unui potențial public nou, îngrozitor de nou, în lumea plină de speranță a artelor spectacolului – cred că trebuie aplaudată. Cred, de asemenea, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.
object(WP_Term)#12886 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }