Fanii lui Marcel Iureș s-au bucurat, sâmbătă, la Grand Cinema and more din Băneasa Shopping City, de prezența distinsului actor și de povestile sale de viață și de la Hollywood. Publicul a avut ocazia să cunoască realitățile din spatele scenei hollywoodiene precum și întâlnirile lui Marcel Iureș cu mari actori și artiști ca Johnny Depp, Steven Spielberg, George Clooney, Nicole Kidman și mulți alții. Moderatorul evenimentului a fost Irina Margareta Nistor care a prezentat filmele în care a jucat Marcel Iureș, dirijând discuțiile spre ceea ce înseamnă să fii un actor de film cu o carieră internațională, atât în România cât și în SUA sau Europa.
Marcel Iureș a povestit prima sa experiență cu SUA când a jucat în filmul „The Peacemaker”: „Nu suportă o comparație cinematografia din România cu cea din SUA. Aici avem puțin peste 600 de cinematografe în țară. Primul meu film în SUA The Peacemaker a fost vizionat în peste 12.000 de săli. Este o minune că avem regizori români care fac filme în România cu bugete infime, cum este și cazul filmului Octav, și totuși reușesc să fie nominalizați și să câstige premii la festivaluri internaționale”, subliniază actorul.
Marcel Iureș a descris și întâlnirea cu filmul Octav, care va rula în cinematografe din 6 octombrie, precum și atmosfera din spatele scenei care l-a determinat să mărturisească că „rolul din Octav a fost un cadou care m-a bucurat foarte mult”.
„Producătorul filmului Adela Vrînceanu Celebidachi mi-a spus că vine o legendă a filmului pe peliculă, pe numele lui Blasco Giurato. A fost înălțătoare întâlnirea cu el. Totul a decurs firesc. Am început filmările la Câmpulung Muscel o zonă superbă a României, o zonă aparte a Subcarpaților cu munți înalți și frumoși. Vremea a ținut cu noi și a fost ideală pentru ce urma să filmăm. Regizorul Serge spunea că acest lucru a fost pur și simplu un miracol pentru film, că am fost luați în brațe de natură și ni s-a dat ce vroiam”, declară Marcel Iureș.
Actorul a subliniat și atmosfera care a înconjurat acest proiect cinematografic de la început până la final. „Programul, organizarea era perfectă. Și când spun aceste lucruri mă refer la oameni. Oamenii a fost perfect sudați, dar elastici. Banii au fost cheltuiți cu mare, mare grijă, iar dragul de a face Octav a fost imens”, poveștește actorul.
La evenimentul de sâmbătă a fost prezentă și Alessia Tofan, fetița în vârstă de 10 ani care a primit rolul principal feminin, interpretând-o pe Ana, prima iubire, din copilărie, a personajului principal interpretat de Marcel Iureș.
Pentru cei care au cumpărat biletul premium pentru acest eveniment a fost o ocazie unică să-l cunoască pe Marcel Iureș și să interacționeze cu acesta pe marginea experienței sale artistice acumulate în aproximativ patru decenii de teatru și film. Marcel Iureș a oferit autografe, a discutat cu fanii săi într-o atmosferă familială și caldă, amintind de experiențe mai inedite ale biografiei sale și peripeții de la filmări de prin Hollywood, Los Angeles sau Londra.
Filmul „Octav”, în care Marcel Iureș are rolul principal,va avea Premiera de Gală pe 4 octombrie 2017, iar biletele sunt puse în vânzare în rețeaua Eventim și pe eventim.ro: http://www.eventim.ro/ro/bilete/premiera-de-gala-a-filmului-octav-bucuresti-sala-palatului-470627/event.html
Filmul va avea lansarea oficială în cinematografe pe data de 6 octombrie 2017.
Teaserul filmului, creat de Good Hands, poate fi urmărit aici: https://youtu.be/33ERKW3Ot4Y
Mai multe detalii despre filmul OCTAV se găsesc și pe Pagina de Facebook: https://www.facebook.com/filmul.octav
Credit foto: Andrei Preda
Lung-metrajul „Octav”, în regia lui Serge Ioan Celebidachi, este o coproducție România — Marea Britanie, realizată cu sprijinul Centrului Național al Cinematografiei, iar producător este Adela Vrînceanu-Celebidachi.
Finanțatori: Cinema City, OMD Romania, Mediaedgecia, Mediacom, Mindshare, Nestle, Zambeste Romania – powered by GSK, Orange, Procter and Gamble International Operations SA, Catena, eMAG, Timisoreana, Hochland, Boiron, Mars Romania, Terapia, Chio, NutLine, Carrefour Romania, Persil, La Strada, Philadelphia, Edenia, Corso, Media Trade Services, Provident Financial, Silva, Tymbark Maspex, Hornbach, Caroli, Noriel, Brico Dépôt, Pepsi, Toortitzi, Hervis Sport&Fashion, Engie, Metro Cash&Carry, BRD- Groupe Société Générale, Scandia Sibiu, Borsec, Praktiker, Ferratum, MediaVoice MT, Univer, Spoon Media, Raiffeisen Bank, Sendo, Frosta, Croco, Media Tour MV, Coseli, Sanador.
Partener media principal: Pro Cinema
Parteneri: Humanitas, Regiotrans, Carturesti, Muzeul Bucuresti, Diverta
Parteneri media: Europa FM, Evenimentul Zilei, Agerpres, Burda Romania, Revista Cariere, Romania Libera, Revista Tango, Revista Forbes, Blue Air Magazine, Revista Sinteza, Dilema Veche, Observator Cultural, Cotidianul, Suplimentul de Cultura, Historia, Q Magazine, Bucurestii Vechi si Noi, Literatura de azi, hotnews.ro, larevista.ro, cinema.ro, eva.ro, life.ro, blogatu.ro, ralucauluiteanu.eu, liternet.ro, romaniapozitiva.ro, sfatulparintilor.ro, roportal.ro, garbo.ro, catchy.ro, manager.ro, B-critic.ro, cinemarx.ro, movienews.ro, aarc.ro, cinefiluldeserviciu.ro, cinemator.ro, cinefan.ro, filme-carti.ro, a7arta.ro, pedagoteca.ro, lapunkt.ro, artout.ro, nighton.ro, raftulcuidei.ro, europunkt.ro, iqool.ro, playu.ro, autentici.ro, calendareevenimente.ro, idealmariaj.ro