Ad’Vice

  • Recomandă articolul
Din ce in ce mai multi tineri se arata interesati de o cariera in domeniul advertising, atrasi fie de „mirajul“ cistigurilor, fie de provocarea pe care o reprezinta crearea de imagini convingatoare. O dovada o constituie numarul de candidati la facultatile, deja numeroase, de comunicare si relatii publice. Cu toate acestea, putini reusesc sa patrunda intr-o agentie publicitara, mai ales ca majoritatea angajatorilor cer experienta. Asociatia studenteasca Ad’Vice si-a propus sa sustina tinerii pasionati de publicitate, organizind in acest scop seminarii, sesiuni de comunicari si intilniri cu persoane importante din domeniul advertising. Vineri, 24 octombrie, in Aula Magna a Academiei de Studii Economice, Ad’Vice a organizat un eveniment (cu motto-ul „Think revolution“) menit sa prezinte tinerilor activitatea organizatiei si avantajele pe care le poate aduce voluntariatul intr-o organizatie studenteasca. Mai mult, pentru o imagine cit mai reala a ceea ce inseamna o cariera in publicitate si in general in domeniul afacerilor, au fost invitati reprezentanti ai unor agentii si companii de succes. Bogdan Enoiu, managing director-McCann Erikson, Adrian Dura, managing director-ADDV Euro RSCG, Bogdan Naumovici, creative director-Leo Burnett, Adrian Asoltanie, sales manager-Bussiness Media Group si Gavin Little, managing director-British American Tobacco le-au vorbit tinerilor despre ce inseamna succesul si cum […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }