Agresiune anticulturala sub egida Ministerului Culturii. Dialog cu Stere GULEA

  • Recomandă articolul
Domnule Stere Gulea, sinteti nu doar titularul unei filmografii importante (cu Morometii, cu Stare de fapt), dar si detinatorul unor atributii publice de seama (ultimul presedinte la ONC 2, in 1999-2000, inainte de a doua suspendare a nobilei firme, dupa cea operata de regimul sovietizat din 1948; acum aveti o functie in relatiile cu Eurimages). Din acest unghi privilegiat, cum vi se par opiniile unor colegi care cred ca Legea Cinematografiei e in genere buna, ca si Regulamentul concursurilor de la CNC, doar ca ele au fost imperfect aplicate? Nu a fost, din capul locului, „ceva putred“ in actele normative respective? Si cum putem scapa – v-am prevenit ca intrebarile momentului de fata sint à prendre ou à laisser – de putregaiul intregii componente actuale a Consiliului de Administratie de la CNC? Referitor la cit de buna sau mai putin buna este actuala Lege a Cinematografiei, pot sa va spun un singur lucru: este mai buna decit precedenta, facuta de S. Nicolaescu. Legea in vigoare a corectat erori sau aberatii ale celor anterioare, dar dupa opinia mea ea a fost croita dupa acelasi calapod – Ordonanta din 1997. Un lucru care se perpetueaza din 1997 este cel legat de identitatea […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }