Anestezie

  • Recomandă articolul
După fiecare film vizionat, e preferabil să nu te grăbeşti să scrii despre el. Aştepţi cîteva zile, în speranţa că îţi vei pune gîndurile în ordine şi lucrurile cu adevărat importante vor apărea la suprafaţă. Din nefericire, în cazul ultimului film al regizorului Marius Th. Barna e taman invers. Odată cu trecerea timpului, fiecare secvenţă ţi se şterge definitiv din memorie şi după cîteva ore cauţi frenetic pe Internet acţiunea filmului. Nu idei, nu nuanţe, nu detalii mai mult sau mai puţin semnificative, ci acţiunea în mare, sinopsisul.   Filmul începe brusc cu o reclamă la prezervative ce se vrea a fi provocatoare, dar e mai degrabă ridicolă. Protagonista acesteia şi, totodată, eroina principală, Ioana (Maria Dinulescu), e renegată de tatăl ei, ofiţer în armată. Astfel, aceasta suferă un fel de traumă şi caută compania prietenilor înţelegători. Cum nici ei nu o mai privesc cu aceeaşi ochi (a se înţelege că imaginea sa de model într-un clip erotic fie tulbură imaginaţia, fie stîrneşte invidia), Ioana e nevoită să fugă din nou. Dezgustată de amploarea incidentului şi nevoită să se întreţină într-o lume haină, acceptă, la insistenţele lui Gicu (un tip cu o ocupaţie incertă), să danseze lasciv la show-uri erotice. […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }