BIFURCAȚII. Marcă înregistrată. În Rusia

  • Recomandă articolul
În caz că nu știți foarte precis ce înseamnă, iată (conform Wikipedia): „însemn distinctiv utilizat de un individ, organizație comercială sau altă persoană juridică pentru a identifica un produs sau serviciu în fața poten­țialilor consumatori și pentru a arăta că toate produsele ce o poartă provin dintr-o sursă unică, pentru a face distincția între produsele sau serviciile proprii și cele ale altor entități. O marcă comercială este o formă de proprietate intelectuală, de regulă un nume, un cuvînt, o frază, un logo, un simbol, o imagine, sau o combinație a acestor elemente. Proprietarul unei mărci înregistrate poate iniția proces pentru a preveni utilizarea neautorizată a mărcii pe care o deține“.   Foarte simplu. Dar că se poate înregistra o barbă, v-ați gîndit vreodată? Cum care a­nume? Propria barbă. A făcut-o un oarecare domn Igor Pugaci, din Moscova, cunoscut și ca ultranaționalist, care a fondat și o societate Boroda (Barba). Aveți o poză a lui Pugaci (și a bărbii în chestie) aici: www.sluganaroda.ru/index.php?action=news&mode=news &mode=full&id=3..   Omul își zice „comandor al Ordinului de Moscova“, „prinț de Terkinsky“ (!), pretinde că barba lui e „moștenire culturală rusească“ și dă în judecată pe oricine îndrăznește să poarte una asemănătoare. L-a dat în judecată inclusiv […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

Comentarii utilizatori

Comentariile sunt închise.