Comertul electronic, forma fara fonduri?

Piata virtuala.ro

  • Recomandă articolul
Cu toate ca romanii au prins gustul cumparaturilor, iar cardul este un instrument de plata prezent in mai toate portofelele, numarul magazinelor on-line nu a inregistrat o explozie. As afirma chiar ca piata stagneaza, insa afirmatia va fi sau nu validata in numarul viitor cind vom prezenta pozitia citorva actori de pe piata. Primul loc ca numar de accesari in clasamentul Trafic.ro este ocupat de Okazii.ro, site care intermediaza contactul intre vinzatori si clienti. Acesta nu este un magazin virtual propriu-zis, ci mai degraba o piata, un tirg virtual, mare parte din produse fiind de tip second-hand. Adresa este binecunoscuta, sistemul clasic de cumparare consta in licitarea unui produs. – The IT rulezzz Nimic nou sub soare, magazinele IT sint foarte populare, iar in topul preferintelor se regasesc cam aceleasi adrese, la fel ca in anii trecuti. In mare parte magazinele on-line de succes se afla sub umbrela lanturilor mari de magazine aflate la sol: Flamingo, cu o multime de site-uri sateliti, gen www.boxe.ro sau www.softpc.ro, Depozitul de Calculatoare (www.dcshop.ro) ori Best Computers (www.bestcomputers.ro, cumparat de Diverta, www.dol.ro). Cheia succesului este data de cel putin doi factori: piata are o crestere constanta, iar produsele nu necesita obligatoriu un contact direct. […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }