Comertul electronic: forma fara fonduri? (II). Dialog cu Gabi Dumitru

Despre carti ca marfa virtuala

  • Recomandă articolul
Anuntam in numarul trecut ca vom aduce reactii ale celor care activeaza pe piata virtuala in legatura cu afacerile lor. Probabil ca IT-ul a uitat ca intr-o afacere trebuie sa se manifeste si un departament de PR, nereactionind la cererea noastra de a raspunde citorva intrebari. Puteti afla care este prezentul pietei de carte vinduta prin intermediul Internetului, din dialogul cu dl Gabi Dumitru. Site-ul www.LibrariileHumanitas.ro a fost gindit de la bun inceput ca o afacere in sine? Da. Care este numarul celor care fac cumparaturi prin intermediul site-ului? www.Librariilehumanitas.ro are in jur de 25-35.000 vizitatori unici lunar, din care un procent de 80-90% cumpara. Un procent mai mic este constituit de clientii fideli ai site-ului. Cel mai interesant lucru privitor la libraria virtuala Humanitas este faptul ca acesti vizitatori genereaza un numar foarte mare de afisari comparativ cu alte librarii virtuale, ceea ce, in opinia noastra, denota fidelitate fata de brand-ul Humanitas. In acest moment, oferta Humanitas este similara cu cea a altor site-uri de e-commerce de profil, insa, in curind, vom pune la dispozitia clientilor nostri noi pachete de servicii si oferte. Care credeti ca sint motivatiile cumparatorilor prin intermediul site-ului, avantajele pe care le au in locul […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }