Cu gîndul la vacanţă

  • Recomandă articolul
Ne apropiem de finalul unei noi stagiuni muzicale. Instituţiile muzicale bucureştene îşi continuă în forţă activitatea, recent încheiatul Festival al Muzicii Contemporane fiind, realmente, o reuşită. Multă muzică bună, diversă şi de înalt nivel interpretativ, deopotrivă. Greu de prins în cîteva propoziţii anvergura unui asemenea eveniment. Poate ar fi trebuit programat cumva mai devreme – o simplă sugestie pentru viitoarele ediţii. Şi programul să fie mai aerisit pentru ca melomanii să apuce, totuşi, să respire. Simple impresii personale şi subiective. Cert este că avem concerte peste concerte, ceea ce nu ar fi chiar rău, dar şi o doză de preaplin, de sufocare şi exces, ca orice este prea mult, un preaplin care se acumulează pe nesimţite. Devine evident că vacanţa şi o pauză ar fi bine-venite pentru toată lumea. Concert integral Ceaikovski la Ateneul Român. În program, uvertura fantezie Romeo şi Julieta, op. 49, Uvertura – mai mult decît uvertură – 1812, mult cîntatele şi iubitele Variaţiuni pe o temă rococo, op. 33, pentru violoncel şi orchestră, şi o lucrare extrem de rar prezentă pe podiumul de concert, Pezzo capriciosso, op. 62. Una peste alta, cumva, un program exotic, interpreţi de marcă. Pe lîngă neobositul şi veşnic neastîmpăratul „ucenic vrăjitor“ […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }