Cultură-criză: 1-0

  • Recomandă articolul
Dacă pentru organizatorii FITS 2012, ediţia de faţă a fost cea mai dificilă, din punct de vedere financiar, după cum a declarat directorul Constantin Chiriac, cu un buget fluctuant, care a determinat numeroase modificări în program, cu spectacole care au stat pînă în ultimul moment sub semnul întrebării, pentru public, FITS 2012 a însemnat una dintre cele mai complexe ediţii de pînă acum, dovadă şi numărul vizibil mai mare de spectatori care au umplut pînă la refuz nu numai toate sălile unde aveau loc spectacole (adevărate măceluri la producţiile desfăşurate în locuri cu capacitate redusă), dar şi străzile unde aveau loc spectacole itinerante, concerte, pînă şi spaţiile destinate spectacolelor-lectură au fost arhipline. Programul festivalului nu a lăsat, practic, nici o clipă de respiro, pînă la începerea spectacolelor, în jurul orei 17.00, fiind programate lansări de carte şi reviste, bursa de spectacole, ateliere coordonate de invitaţi din străinătate, seminare de dezbateri, recitaluri de poezie, un tîrg de carte BOOKenthal (pînă pe 27 mai).   Ca întotdeauna la acest festival, am avut parte de noutăţi, dar şi de o reconfortantă reîntîlnire cu spectacole marca Sibiu (şi FITS) şi cu oameni care, de-acum, pot fi consideraţi de-ai casei: Sorin Alexandrescu, invitat să vorbească […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }