CULTURA IMAGINII. Imagine la hectar (I)
- 21-07-2005
- Nr. 278
-
Bogdan HRIB
- Rubrici
- 0 Comentarii
Din nou despre branding pentru ca, citind relaxat Cotidianul, zilele trecute, intr-o curte inverzita din Voineasa, am gasit un articol pe doua pagini despre Orasele Romaniei: imagine fara imaginatie. Voineasa este sau, mai precis, a fost o statiune turistica prospera si celebra, cel putin dupa valoarea investitiilor facute aici in anii de trista amintire: un hotel cu 9 etaje; complex comercial, restaurante si cofetarie pe 3 niveluri, alte 7-8 minihoteluri cu 30-40 de camere, plus vreo 12 vile luxoase ascunse printre brazi, sus in capatul localitatii. In vale, satul detine in centru citeva market-uri modeste cu de toate (gumari, rosii, tigari, bauturi, banane, caiete s.a.) si o multime de case curate, chiar cochete, care afiseaza la intrare anunturi de tipul „Pensiune agroturistica…“ sau mai directul „Cazare“. In rest e liniste si pace. Vreo 20-30 de masini, citeva de Bucuresti, nici una cu numar strain. Voineasa este situata pe Lotru, la 35 km de Brezoi si de soseaua europeana ce strabate Valea Oltului, deci la vreo 80 km de Rimnicu-Vilcea. Un intreg sistem hidroelectric ofera locuitorilor un loc de munca constant si sigur, in lipsa afluxului de turisti. Un amic din zona imi spune ca de vreo patru ani nu s-a […]