CULTURA IMAGINII. Imagine la hectar (II)
- 28-07-2005
- Nr. 279
-
Bogdan HRIB
- Rubrici
- 0 Comentarii
Constatam cindva ca orasele noastre vor deveni mai curate pentru ca noile benzinarii, fast-food-uri, banci, super sau hipermarketuri, care tin la imaginea proprie, devenind din ce in ce mai multe si mai dese, vor duce la restringerea continua a zonelor murdare pina vor disparea. Ti atunci vom avea imaginea unei tari curate. Dar cind? Incercarile multor orase de a-si crea un brand au dat rezultate partiale. Ar fi interesant de analizat citi occidentali cunosc cite ceva despre arhitectura germana a Brasovului sau despre Parcul Copou din Iasi. Imaginea se creeaza printr-o strategie nationala sau vom fi mai incintati sa promovam citeva insule din arhipelagul Romania? Vom promova orase bogate, curate, cu aeroport si sosele moderne care pot oferi deja o imagine multumitoare sau vom defini exact potentialul turistic, fizic si teoretic la nivel national? Pe cind o intilnire a comunicatorilor de pe linga primariile romanesti? Brand-ul de tara nu este oare suma imaginilor noastre locale? Cit de mult a construit pentru Romania Atelierul lui Brancusi din Centrul Pompidou si cit complexul de la Tirgu Jiu? (Atentie: daca vreti sa-l vizitati, drumurile sint cu probleme!) As fi un idealist fara speranta daca mi-as dori un dialog coerent despre aceste chestiuni, fie […]