Cultura si promovare: 3 proiecte

  • Recomandă articolul
In ultima vreme, de citiva ani buni, ba poate chiar de vreun deceniu incoace, artistii si intelectualii de pe meleagurile noastre au inceput sa foloseasca un cuvint nou: promovare. Iesiti de bine, de rau – adica unii mai eroi, altii mai sifonati – din comunism, si-au dat repede seama ca libertatea de exprimare nu le aduce de la sine „contactul cu publicul larg“, pe care, desi multi si-l dorisera, nu-l gustasera in perioada asa-zisei „democratii populare“. Ei bine, lumea concurentiala de dupa 1989 i-a intimpinat cu mecanismele inflexibile ale pietei, care i-au condamnat pe multi la un nou tip de anonimat: cel rezultat din preeminenta publica, mediatica si comerciala a „culturii de masa“, „populare“, televizuale etc. etc. etc. O lume care impune obligatia promovarii: publici o carte, deschizi o expozitie, joci o premiera la teatru, dar, daca nu le promovezi cum trebuie, cartea nu se cumpara, expozitia ramine pustie si nici sala de teatru nu se umple. O tema (relativ) noua, despre care in mediile noastre artistice – spuneam – se vorbeste mult in ultima vreme, dar… se face cam putin. In continuare – trei exemple de solutii ingenioase de promovare, din trei domenii diferite. O saptamina de lansari Editurile […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }