Despre ONB, cu bune si rele

  • Recomandă articolul
La inceput de an, „sorcovind“ cu toate gindurile bune, urind tuturor institutiilor muzicale realizari si proiecte de anvergura, sper sincer ca aceia ce nu sint multumiti decit atunci cind ii laud sa nu ma mai suspecteze de… dusmanie, rastalmacire, distorsionare etc. daca, pe linga cele bune, remarc si aspecte nu tocmai „grozave“. As ura, sa zicem, Operei Nationale (unde revin adesea pentru a ma bucura, nu pentru a gasi „nod in papura“, ca „dusmanul nr. 1 al teatrului“) sa implineasca anuntatele evenimente, sa continue invitarea unor oaspeti din tara si din strainatate in spectacolele curente sau a regizorilor de teatru care (cel putin in principiu) sa aduca un suflu diferit noilor productii. Acestia ar trebui insa alesi cu mare atentie, ca sa fim scutiti de mediocritati sau chiar nulitati cu CV-uri mirobolante (dar inventate si preluate ca atare de ONB, chiar daca site-urile marilor teatre mentionate nu le confirma). As mai ura ca programele de sala sa fie corecte si complete, nu improvizate dupa priceperea, simpatiile sau antipatiile cuiva, iar autorii citati sa fie respectati (macar) conform legii, mentionindu-se de unde provin textele (nu „anonime“ sau „insusite“, ca in programul de la Faust, in care cineva a „taiat“ aceste „detalii“, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }