Dinu Sararu – cauza esecului cu O scrisoare pierduta

  • Recomandă articolul
Patru schimbari bruste impotriva armoniei Teatrului National Nu putem spune despre O scrisoare pierduta ca este o cadere, un spectacol slab, o catastrofa, o insailare, fara a lega acest spectacol – virf ratat al unei stagiuni – de cariera lui Dinu Sararu in fruntea Nationalului bucurestean. Altfel, riscam sa lovim intr-un efect, fara a ajunge la cauza principala. Or, cauza principala, nucleul din care rezulta asemenea spectacole, este directoratul lui Dinu Sararu… Aceasta Scrisoare pierduta criticata de mai toti cronicarii teatrali apartine mediului cultural intitulat Dinu Sararu. Dupa ce ne vom explica „fenomenul Dinu Sararu“ vom ajunge si la O scrisoare pierduta. Dinu Sararu a fost adus la Nationalul bucurestean dupa ce a fost mazilit Ion Cojar. Regizorul si profesorul Cojar n-a protestat la schimbarea sa, probabil se mizase pe slaba capacitate de reactie a celui inlocuit. A fost adus Dinu Sararu si pus sa conduca, la o virsta de pensionar, cel mai mare teatru al Romaniei. A devenit directorul Teatrului National dupa ce, din 1989, nu mai condusese nici un teatru din Romania. Optiunea ministrului Razvan Theodorescu nu este nici astazi lamurita, nici macar la nivel oficial nu se cunoaste motivul pentru care Ministerul Culturii l-a readus pe Dinu […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }