„Este posibil sa apara schimbari la Internetics 2006“. Interviu cu Marius BALACI

...director de PR, Asociatia de Comunicare Ethos

  • Recomandă articolul
Faceti, va rugam, o comparatie intre editia din acest an si cea din 2004. La ce s-a renuntat si care au fost principalele noutati? Fata de editia 2004 nu s-a renuntat la nimic, cel mult au aparut schimbari in structura de categorii si sectiuni in concurs. La capitolul noutati: numarul membrilor juriului a ajuns la 15 la aceasta editie si au aparut sectiuni noi in cadrul Categoriei Advertising Multimedia (spre exemplu sectiunea de Newsletter-e pe e-mail). Care a fost impactul includerii sectiunii Advertising Multimedia in concurs? Categoria Advertising Multimedia a fost foarte bine primita de comunitatea oamenilor de comunicare. Prin aceasta sectiune s-a reusit atingerea intereselor mai multor categorii de publicuri: specialisti in marketing si PR din companii, reprezentanti ai agentiilor de advertising, PR si web design. La concursul de pronosticuri (se puteau face pronosticuri doar la Advertising Multimedia si la Web Agentia Anului) au participat peste 100 de persoane, ceea ce demonstreaza ca exista un interes deosebit asupra acestui gen de comunicare. A fost o editie mai slaba, tinind cont de numarul relativ mare de trofee neacordate? Nu cred ca este vorba de o editie mai slaba pentru ca nu s-au acordat o serie de premii. In general nu […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }