Eu mă pricep să creez şocuri vizuale

Interviu cu Alexandru RĂdvan

  • Recomandă articolul
Cum ai intrat în acest proiect, avînd în vedere că pînă acum nu ai mai lucrat în teatru? Eu şi Dragoş Galgoţiu avem o cunoştinţă comună, Sabina Spatariu, care mi-a fost colegă de facultate şi care concepe afişele şi caietele-program pentru Teatrul Odeon. După ce am terminat facultatea, fiecare dintre noi era la curent cu ce face celălalt, ştiam că, la un moment dat, ea a intrat în publicitate, după care a urmat un gol de informaţie şi a venit propunerea de a lucra cu Dragoş la Ghilgamesh. Colaborarea noastră a început pe la jumătatea lui noiembrie, anul trecut. M-am simţit foarte bine în procesul de lucru şi m-am bucurat foarte mult cînd am descoperit că Dragoş îşi structurează spectacolele axîndu-se pe vizual. El are o pregătire în această zonă şi se simte în conceptul şi în stilul de lucru interesul pentru partea vizuală. Mi-am dat seama, în timpul repetiţiilor, că judeca detaliile exact aşa cum le judecăm noi în domeniul plasticii şi asta m-a făcut să înţeleg mult mai bine felul în care gîndea spectacolul şi tot ceea ce aveam eu de făcut.   Care a fost zona de cercetare pentru obiectele supradimensionate pe care le-ai făcut şi care […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }