Exercitii pentru actori si spectatori

  • Recomandă articolul
La sfirsitul saptaminii trecute au avut loc, la Cluj, primele reprezentatii – sub forma unor repetitii cu public (mai putin spectaculoase, in materie de interventii in direct ale regizorului, decit cele cu Pescarusul de la Sibiu) – ale montarii lui Andrei Serban cu Purificare de Sarah Kane (in traducerea si adaptarea Savianei Stanescu si a lui Andrei Serban). Decorul si costumele ii apartin Adrianei Grand. Iar daca, printre notele ilustratiei muzicale semnate Ana Marius Apan (Sting, Benny Goodman, Philip Glass, Arvo Pert…) veti auzi o voce soptind imperativ „Jos cusca!“ ori „Sus narcisele!“, ei bine, in spatele acestei voci e regizoarea tehnica a spectacolului, energic-pasionata Estera Biró. Pentru ca, insa, premiera Purificarii e programata abia in septembrie, nu despre bunele si relele montarii va fi vorba in continuare, ci despre citeva lucruri dintre cele mai fragile, care se pierd, de multe ori, in virtejul creionarii unei rame de spectacol: despre niste actori, tineri, dar nu neaparat, care au facut din Purificare o proba a talentului si spiritului lor de echipa (o, da, despre asta am mai auzit cu totii, doar ca de asta data chiar e adevarat…). – Andreea BIBIRI (Grace) Se pare ca rolul la care tine cel mai […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }