Fenomenul YouTube
- 22-02-2007
- Nr. 360
-
Ovidiu DRĂGHIA
- MULTIMEDIA
- 0 Comentarii
Din punctul de vedere al popularitatii pe Internet, singura concurenta serioasa pentru Google este site-ul de video-sharing YouTube. Desi de la finele anului 2006 nu mai putem vorbi de concurenta pentru ca Google a scos din buzunarele largi aproximativ 1 miliard si jumatate de dolari pentru a achizitiona YouTube. Acesta si-a consolidat prima pozitie in domeniul video-sharing-ului pentru fisiere de mici dimensiuni. In continuare, puteti citi citeva articole legate de YouTube. Software anti-piraterie pentru YouTube Industria media nu este de acord cu propunerea YouTube de a oferi tool-uri anti-piraterie doar companiilor care au contracte de distributie semnate cu serviciul de video-sharing. YouTube intentioneaza sa introduca o tehnologie care sa ajute companiile sa identifice fisierele video piratate incarcate de utilizatori. Insa aceste tool-uri sint in prezent oferite numai companiilor care au incheiat contracte cu YouTube. Spre deosebire de YouTube, principalul sau rival, MySpace, detinut de News Corp., a anuntat ca va oferi gratuit versiunea proprie a serviciului de protectie a drepturilor de autor. La inceputul acestei luni, Viacom i-a cerut YouTube sa scoata mai mult de 100.000 de video-clipuri Viacom de pe site-ul sau, dupa ce cele doua companii nu au reusit sa ajunga la un acord de distributie. Viacom a […]