Fenomenul YouTube

  • Recomandă articolul
Din punctul de vedere al popularitatii pe Internet, singura concurenta serioasa pentru Google este site-ul de video-sharing YouTube. Desi de la finele anului 2006 nu mai putem vorbi de concurenta pentru ca Google a scos din buzunarele largi aproximativ 1 miliard si jumatate de dolari pentru a achizitiona YouTube. Acesta si-a consolidat prima pozitie in domeniul video-sharing-ului pentru fisiere de mici dimensiuni. In continuare, puteti citi citeva articole legate de YouTube. Software anti-piraterie pentru YouTube Industria media nu este de acord cu propunerea YouTube de a oferi tool-uri anti-piraterie doar companiilor care au contracte de distributie semnate cu serviciul de video-sharing. YouTube intentioneaza sa introduca o tehnologie care sa ajute companiile sa identifice fisierele video piratate incarcate de utilizatori. Insa aceste tool-uri sint in prezent oferite numai companiilor care au incheiat contracte cu YouTube. Spre deosebire de YouTube, principalul sau rival, MySpace, detinut de News Corp., a anuntat ca va oferi gratuit versiunea proprie a serviciului de protectie a drepturilor de autor. La inceputul acestei luni, Viacom i-a cerut YouTube sa scoata mai mult de 100.000 de video-clipuri Viacom de pe site-ul sau, dupa ce cele doua companii nu au reusit sa ajunga la un acord de distributie. Viacom a […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }