FILM. BiFEST 1 si galimatiasul agresiv (II)

De la precursori la fondatorii de festivaluri – dus si-ntors

  • Recomandă articolul
Stentorul omnivalent in lupta cu critica Intorcindu-ne la precursori, nu-i exclus ca solutia cooptarii unui ceva mai tinar si extrem de temperamentos partener, in persoana managerului de publicitate si marketing cultural Lucian Georgescu, caruia Dan Chisu i-a cedat avanscena, sa se probeze functionala in supravietuirea metamorfozata a initiativei de la inceputul anilor ’90. Un ce apatic il umbrea intermitent pe precursorul altminteri cu sarm si nastrusnic (n-a inventat oare Dan Chisu, dupa DaKINO 13 – cum sa nu fii superstitios?! –, „ocolul Pamintului in 80 de zile“, ca sa aduca invitati straluciti la DaKINO 14, dar, ajuns pe podiumul acestei editii, n-a mai adus vorba despre „ocolul“ efectiv efectuat?!). Neofitul publicitar si-a adus insa in arena propriul arsenal. Mai intii – la moindre des choses! – la editia 14 DaKINO, nu numai ca a disparut juriul paralel al criticii infiintat la editia 13, dar nici Premiul criticii (prevazut in Catalogul noii editii) nu s-a acordat, fara nici o explicatie, basca bagatela ca nici un critic de film roman n-a facut parte din dublul juriu (pentru scurtmetraje de fictiune si pentru documentare) format din 7+3 membri. Altminteri, in privinta sectiunii competitive din BiFEST, care-si pastreaza numele DaKINO, totul „ramine cum am […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }