FILM. IPIFF, griul, neghina si falsul happy end. Dialog cu Dinu TANASE

  • Recomandă articolul
Sa incepem, Dinu Tanase, cu un prim fapt pozitiv: raspunsul la o critica prin invitatia de a participa la festival. in momentul cind, cu numai cinci zile inainte de deschidere, am citit pe site-ul propriu prima informatie sub antetul IPIFF, am trimis pe aceeasi cale patru intrebari: 1. De ce nu figureaza in informatie nici un nume – de presedinte sau director, de responsabil cu presa sau cu Public Relations, ca sa nu mai vorbim de membrii juriului? 2. De ce nu se face nici o referire la acreditarea presei si a criticii? 3. Cum poate fi un „festival international“ numai cu filme romanesti in competitie? 4. Daca e un festival „al producatorilor“, inseamna ca filmele vor fi evaluate sub raportul lucrului echipelor de productie sau, cum altfel, de catre cine si „pe ce baza“? Cred ca in aceeasi depesa exprimam temerea constituirii unei nefericite traditii, in trena incercarilor precedente de a incropi un festival de film la Constanta-Mamaia. Nu mica mi-a fost deci surpriza cind, in aceeasi zi cu misiva-mi, am primit un telefon de la Oana Rasuceanu, din echipa TIFF-ului de la Cluj, vorbind insa in numele IPIFF-ului de la Constanta, ca Executiv Producer! Chiar daca n-am dedus […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }