Final de stagiune cu Ceaikovski si Dan Grigore

  • Recomandă articolul
Finalul stagiunii muzicale din acest an se suprapune peste grandiosul spectacol televizual-vocal-simfonic numit Campionat Mondial de fotbal, la concurenta cu festivalul cartii, derulat sub generosul generic Bookfest. Dar chiar si in aceste conditii, Sala Radio din strada General Berthelot a fost plina pina la refuz pentru o noua si veche intilnire cu Dan Grigore si Piotr Ilici Ceaikovski. Dan Grigore, ca si Ceaikovski, de altfel, sint deja un brand. Traim mai nou si pe la noi in aceasta nebuneala a mediatizarii si promovarii cu orice pret. De aici si importanta, supradimensionata dupa gustul si sensibilitatea noastra de moda veche, acordata noilor metode si strategii de promovare. |n fine, nu ne-am fi gindit niciodata la muzicieni in acesti termeni odiosi, ni s-a aprins insa beculetul cind l-am auzit pe Dinescu, Mircea Dinescu, poetul-jurnalist-moderator de televiziune, comentind calitatile unei pastrame de gisca si raspunzind unei incertitudini a reporteritei care se intreba daca se va vinde produsul. La care, marele poet, caci asta este in primul si ultimul rind Mircea Dinescu, un mare poet, a raspuns nonsalant „Eu sint un brand!“. Deci se poate vinde orice legat de numele lui, inclusiv pastrama de gisca. Nici o legatura cu gisca lui Maurice Ravel. Despre […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }