FITS 2012: despre „Crize“, în ciuda lor!

  • Recomandă articolul
Anul acesta am ajuns la Sibiu via Viena, iar febra festivalului m-a cuprins încă din avion. Limbi felurite – asiatice, franceza, engleza, poloneza, portugheza, spaniola, româna ceva mai puţin, călători cu înfăţişarea şi aerul boem tipic artiştilor. Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu 2012 a început înainte de a ajunge la Sibiu. Adevărul e că nici un alt eveniment similar din ţară nu a făcut atîta popularitate României precum FITS, reunind genuri şi creatori cu blazoane estetice grele, din întreaga lume. FITS s-a aşezat confortabil într-o identitate care-l individualizează, care-l face demn de studiul de caz, care-i permite să se dezvolte de la o ediţie la alta, iar cînd zic dezvoltare nu mă refer doar la o creştere cifrică. Deşi statisticile sînt relevante: zece zile, peste 350 de evenimente, în 60 de spaţii, în jur de 60.000 de spectatori. Mă refer şi la dezvoltarea lui interioară, la capacitatea de a itinera personalităţi de top ale momentului şi de a oferi tuturor categoriilor de public evenimentele aşteptate. Dacă eşti interesat de arta vie, trebuie să-ţi notezi Sibiul în agendă.   Fiecare ediţie are un generic ales în funcţie de temperatura socială a istoriei foarte recente. Genericele îşi propun mai ales să sugereze […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }