GAMES. Eroii de pixeli cu discuri de platina (II)

  • Recomandă articolul
Studii de piata au confirmat ca media virstei consumatorilor de jocuri a crescut in ultimii ani dramatic si asfel, a trebuit ca producatorii sa-si reevalueze strategiile. Daca un copil de pina la 15 ani poate petrece ore intregi jucindu-se, un individ de peste 20 de ani, angajat sau student are mult mai putin timp la dispozitie, el optind pentru jocuri relaxante, deconectante si cu timp mediu de desfasurare. Jocurile muzicale au, se pare, un imens succes in rindurile acestora. Este vorba de productii pentru care muzica inceteaza sa mai fie un fundal sonor si devine subiect. Si de aceasta data, Sony a dat gongul de incepere cu Parappa The Rapper, in 1997. Ideea era pe cit de simpla pe atit de originala: jucatorul trebuia sa apese pe taste intr-un ritm anume, afisat pe ecran. Cu cit ritmurile rezultate erau mai “curate
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }