Hong Kong Express (II)

  • Recomandă articolul
Cu o saptamina inainte de inchiderea Festivalului International de Film de la Hong Kong, juriul FIPRESCI isi desemnase deja alesii. Spre disperarea (iminenta, dar total neintentionata) a biroului general al asociatiei presei cinematografice internationale, care nu prea agreeaza ideea unui ex-aequo. Mini-ceremonia (gazduita, totusi, de maxi-auditorium-ul Centrului Cultural) venea dupa o receptie de la care nu lipsise Wim Wenders (v. si fotografia – xie xie* Sam Ho) si preceda un film la care, slava Domnului, nu eram – nici unul dintre cei cinci membri ai juriului! – siliti sa raminem. Cu totii vazusem, prin alte festivaluri, inecaciosul Holy Smoke al australiencei Jane Campion, iar concluzia era una singura: incredibil de prost. (Doar Jonathan avea si o vorba buna la adresa acestei lectii ezoterice in care Harvey Keitel prefera o rochie rosie costumului lui Adam cu care ne obisnuise: “silly, dar entertaining
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }