Impresii. Bucurestii in slapi si bermude

  • Recomandă articolul
Pe 6 iunie s-a vernisat, la Centrul Pompidou din Paris, o expozitie care va fi deschisa pina pe 24 septembrie. Evident, 2001. O noua expozitie, inca o expozitie, in sirul infinit al manifestarilor ce se fac si desfac pe intreg mapamondul. La Paris, New York, Moscova, Bucuresti sau aiurea. Ii este dat fiecaruia sa „apuce“ – sa aiba ocazia, prilejul, sansa sau ghinionul unora dintre ele. Sint putini, extrem de putini cei care reusesc performanta de a urmari cu (oarecare) continuitate aceste manifestari „de rang inalt“. Altfel, fiecare din noi isi va aminti de una sau alta dintre ele, asa cum i-a fost dat. O retrospectiva Seurat, sa zicem, la Paris, o alta Kandinsky la Berlin, El Greco la Atena. Iar acum, prezentul devine, ingrozitor de repede, trecut, Hitchcock et l’art: coïncidences fatales la Beaubourg, in inima Parisului. N-are rost sa intram in detalii de substanta legate de filmele lui Mr. Alfred sau de cariera si personalitatea lui Mr. Hitchcock. Rolul si locul lui in teribila si contorsionata istorie a cinematografului. Si totusi. Si totusi n-ai cum sa nu te lasi cuprins de frenezie plecind de la bogatia imaginilor si a misterului inlantuite (inglobate, capsulate) in ceea ce a adunat […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }