„In Statele Unite, cel care nu face ce trebuie e dat afara“. Dialog cu Adina NITESCU

  • Recomandă articolul
In topul artistilor romani aplaudati pe marile scene ale lumii, soprana Adina Nitescu ocupa un loc privilegiat, dovada fiind numeroasele productii realizate in teatre de legenda precum Scala sau Metropolitan, in special in opere de Mozart sau Puccini. Am avut bucuria sa o aplaud, la Staatsoper Viena, in Boema sau sa public, in timp, cronici superlative privind evolutia sa in Manon Lescaut la Glyndebourne sau Deutsche Oper Berlin, Tosca la Teatrul „San Carlo“ din Napoli, dar si elogii in urma debutului sau la Met, de aceasta data intr-un rol mozartian – Donna Anna din opera Don Giovanni. Adina Nitescu ne-a vorbit despre succesele sale internationale. Pentru orice solist, Scala si Met sint pietre de incercare si, dupa parerea mea, teluri pe care orice interpret ar vrea sa le atinga. Am avut norocul sa ajung in aceste teatre chiar foarte devreme, pentru ca nu m-as fi asteptat sa debutez atit de repede la Scala – acum 13 ani, intr-o prima productie dirijata de Riccardo Muti (Flautul fermecat), apoi, tot sub bagheta sa, am cintat in Armida si in Don Giovanni, iar in 2004 a urmat Madama Butterfly. In continuare ar exista proiecte, dar acum situatia in Italia este atit de dezastruoasa […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }