INTERNET. Un nou mod de a utiliza Internetul in afaceri

Campanii nonconformiste, site-uri pe masura lor?

  • Recomandă articolul
Acum doi ani inca se mai credea ca imaginea unei firme pe web insemna plasarea la o adresa proprie (sau una gratuita, cu numele unui portal oarecare, precedat de numele firmei in cauza) a unor imagini si a unui telefon… Lucrurile au evoluat firesc, o data cu cresterea traficului pe web-ul romanesc si site-urile de firma au inceput sa fie tot mai dinamice, sa cuprinda oferta actualizata in cele mai mici detalii si chiar sa efectueze, incipient, comertul on-line (desi romanii nu au prins inca gustul platii cu card). Anul acesta am vazut o alta maniera de a folosi Internetul (si) pentru promovarea unei firme. Un exemplu a fost site-ul Coca Cola, unde ne puteam construi un profil, participa la diverse jocuri, sta pe chat etc.: www.coca-cola.ro. Un altfel de exemplu este ultima campanie lansata de Connex, in urma cu doua saptamini. Am putut citi indemnuri de a scrie visul nostru accesind o adresa cu un nume inteligent ales, www.tufaciviitorul.ro, fara sa stim ca este o campanie a acestei companii. Misterul a fost inlaturat abia saptamina trecuta, in cadrul unei conferinte de presa desfasurata la Teatrul Act. Prin urmare, asistam la o mega-campanie al carei principal suport va fi web-ul […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }