„Invierea lui Mozart“

  • Recomandă articolul
Evenimentul major al vietii muzicale bucurestene din saptamina trecuta a fost, consideram noi, „sotto voce“, in valmasagul retoric ce ne inconjoara, auditia, in doua concerte succesive, a nu mai putin de cinci cvartete de Mozart. Am marturisit in ton bemolizat-melancolic aceasta preferinta, ca sa nu perturbam comentariile in „fortissimo“, legate de „Simfonia DNA-ului“ si procesele adiacente, ca si viltoarea freneziei sportive legate nu de anul Mozart, ci de cupele europene, ce atrag viguros interesul populatiei romanesti pentru evenimentele „de dulce“, cu toata milostenia si cucernicia cuvenite Postului Mare al Pastelui. Cele sase cvartete au fost egal repartizate in doua sali de concert; Sala Radio i-a avut ca invitati de marca pe faimosii muzicieni ce formeaza cvartetul Voces, iar Palatul Sutu, care devine pe nesimtite un punct de reper al vietii muzicale din capitala Romaniei, a gazduit cvartetul Credo, in cadrul Stagiunii Muzicale „Iosif Sava“ a fundatiei ACCUMM. Programul din Ziua Martisorului de la Palatul Sutu, care le-a putut ferici si pe cele 1.000 de doamne care s-au repezit sa pupaceasca protipendada pesedista a bucurestenilor – si este pacat ca nici o publicatie nu tine si o cronica mondena, facindu-ne sa ratam momente de unica voluptate si intrebuintare artistica – a […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }