MICUL ECRAN. A ruginit frunza din vii…
- 12-09-2000
- Nr. 29
-
Ana Maria SANDU
- Rubrici
- 0 Comentarii
Am scris cu ceva timp in urma despre bronzul obtinut cu ajutorul televizorului in vara asta, despre productiile muzicale indoielnice, dar atit de estivale, cit si despre oferta saracacioasa a posturilor noastre de televiziune din zilele cind caldura a luat-o razna. Asadar, dupa o vacanta, speram mai reusita in realitate decit pe ecranul televizorului, septembrie anunta grile noi, cu filme si emisiuni de tot felul, care de care mai incitante. Schimbarea la fata a posturilor de televiziune s-a facut simtita, in primul rind, prin campaniile de relansare a imaginii posturilor, dar si prin cele de promovare a noilor grile de programe. Antena 1 a mentinut sloganul „mereu aproape“, iar campania noii grile a fost construita pe ideea de implicare totala – „traieste cu adevarat“ –, care sa completeze mesajul de baza al postului. PRO TV, dupa ce a fost „numai unul“, si-a schimbat si el sloganul, devenind din aceasta toamna „tot ce vrei“. Asa ca, inainte de a viziona ce vor oferi grilele de toamna in materie de emisiuni, e bine sa analizam putin felul in care ne sint prezentate noutatile si ne sint anuntate schimbarile. Promo-urile Antenei 1 sint, in noua formula, mult mai dinamice si incearca structurarea mesajului […]