Minge in fileu, dar punct cistigat

  • Recomandă articolul
Ultimele doua filme ale lui Woody Allen (Melinda si Melinda si Match Point) au prilejuit aparitia unui detaliu usor ingrijorator pentru nenumaratii fani ai „maestrului“. Obisnuiti cu statutul de „om-orchestra“ al fascinantului Woody, e greu sa nu incerci un indistinct sentiment de incompletitudine, de dezamagire in fata iesirii din scena a actorului din filmele scriitorului, scenaristului si regizorului Allen. La final, insa, intelegi optiunea regizorului de a ramine doar in spatele camerei. Daca in cazul peliculei Melinda si Melinda „distantarea“ este mai degraba impusa de necesitatea unei hiperluciditati care sa managerieze extrem de sofisticata structura filmica, Match Point aduce dinamismul unui thriller in care obsesivul bavardaj intelectualizat al „mastilor“ lui Allen nu prea are ce cauta. Oricum, pauza de respiratie a actorului s-a incheiat. Woody Allen va reveni la statutul de factotum in Scoop, productie ce se va lansa, in Statele Unite, la finele lui octombrie. O comedie romantica in coordonatele high-life-ului britanic, cu aceeasi Scarlett Johansson, noua actrita-fetis dupa Mia Farrow si Diane Keaton, in prim-plan. Match Point este unul dintre cele mai bune filme ale lui Woody Allen. Chiar daca este plasat in sfera favorizanta a aristocratiei britanice, intriga renunta la trenantele discutii elevate, deja o marca stilistica […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }